توسعه و خدمت رضوی،معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی
معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی

نظام اداری کارآمد به عنوان ابزار تنظیم و اجرای کلیه فعالیتها در ابعاد گوناگون آن لازمه دستیابی به توسعه همه جانبه و تحقق اهداف و ماموریت های سازمان محسوب می گردد. با توجه به اهمیت و گستردگی اهداف، ماموریت ها و فعالتهای آستان قدس رضوی و پیچیدگی ساختاری آن، ایجاد نظام اداری توسعه گرا، بهره ور، کیفیت مدار، دانشگرا، بارویکرد توجه و اهمیت به مخاطبان و زائران ضروری می نماید. از این رو توسعه نوعی نظام اداری و پشتیبانی مناسب می باشد تا با فراهم آوردن امکانات و تسهیلات لازم برای انجام فعالیتها، این نظام را در جهت تعالی و توسعه و بالندگی هر چه بیشتر یاری رساند.
این تحول و پشتیبانی باید همه جانبه، فراگیر و دربردارنده تمامی سرمایه انسانی، ساختاری، فرایندی و مالی آستان قدس رضوی باشد از این رو معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آستان قدس رضوی که یکی از 6 حوزه معاونتی است که تحت نظر قائم مقام محترم تولیت عظمی آستان قدس رضوی فعالیت می نماید در سال 1382 با تغییر عنوان از معاونت اداری – مالی به معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی به منظور توسعه چنین نظام توسعه و پشتیبانی و ایفای مسئولیتها، فعالیتها و برنامه های خویش را در قالب 7 هدف و سیاست کلان به شرح ذیل برنامه ریزی و اجرایی نموده است:
1. ارتقاء نظام برنامه ریزی
2. اصلاح ساختار و تشکیلات
3. توسعه و بهبود مدیریت منابع انسانی
4. اصلاح نظام بودجه ریزی و مالی
5. توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)
6. سازماندهی نظام آمار و اطلاعات مدیریت
7. اصلاح و بهینه سازی فرایندها و روشهای انجام کار



شرح وظایف معاونت توسعه و پشتیبانی


1392/2/19 پنجشنبه

--
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
نظر
مطالب مرتبط
تعداد بازديد اين صفحه: 5857