مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات

فناوری اطلاعات و ارتباطات در دنیای امروز حرف اول را برای توسعه شرکت ها ، دولت ها و در نهایت ممالک می زند لذا با توجه به توسعه روز افزون ICT در ایران و حرکت آستان قدس رضوی به عنوان یکی از مراکز مهم در استفاده از تکنولوژیهای جدید ، باعث شکل گیری مدیریت فناوری اطلاعات وارتباطات در سال 1383 به عنوان نقطه عطفی در اجابت درخواستهای مرتبط به فناوری اطلاعات و ارتباطات گردید.

از همان آغاز فعالیت مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات اهداف مشخص و درجه بندی شده ای برای جهت دهی به مسیر فعالیت های خوددر نظر گرفت . فرهنگ سازی ، برخورداری از فناوری روز، امن سازی اطلاعات ، بهبود مستمر فرایندهای ارائه خدمات به زائرین ، تعامل با اماکن زیارتی جهان مطابق دانش روز ، استاندارد سازی فعالیتهای سازمانی، مکانیزاسیون امور در راستای تبادل اطلاعات الکترونیکی و همسوسازی نیازهای انفورماتیکی از جمله این اهداف بودند.

نیاز روز افزون به گسترش و استفاده از سیستم های نرم افزاری و ایجاد ارتباطات شبکه ای در قسمت های مختلف موجب شد تا از آغاز فعالیت به تدریج نیازهای انفورماتیک مجتمع و در حال حاضر به صورت یکپارچه از طریق این مدیریت صورت پذیرفت.

این مجموعه با در نظر گرفتن اهداف فوق فعالیت خود و کلیه فرآیند های اجرایی را در بخشهای سخت افزار، نرم افزار، شبکه و امنیت، پشتیبانی فنی پورتال جامع آستان قدس رضوی وپشتیبانی سیاق رضوی با جانمایی ذیل درگستره جغرافیایی شبکه آستان قدس ادامه می دهد.

جانمایی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات

 

بیشتر بخوانید:
     *  شرح وظایف مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
     *  تاریخچه IT در آستان قدس رضوی
     *  هدف و چشم‌انداز مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات



1392/2/28 شنبه

--
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
نظر
تعداد بازديد اين صفحه: 3948